دوره حرفه‌ای آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی

ا استانداردهای جهانی همراه شوید – این دوره استثنائی آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی را از دست ندهید! 3 ساعت ویدئو/پادکست خودآموز آنلاین سوال و جواب با استادان در تالار گفت‌وگوی دوره کارگاه کاربردی آنلاین توضیح مفاهیم و تدوین استراتژی و تولید محتوا آزمون و گواهی‌نامه هزینه دوره: یک میلیون و پانصد هزار تومان ما شما را با ویژگی‌های شبکه های اجتماعی مختلف آشنا می‌کنیم و به شما نشان می‌دهیم که چه‌طور می‌توانید با تدوین یک استراتژی مشخص در شبکه‌های اجتماعی فالوئر جذب کنید، آنها را ترغیب کنید تا کالا و خدمت شما را بخرند و به مبلغان برند شما تبدیل شوند. دوره آموزش بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با توجه به تازه‌ترین تغییرات این شبکه‌ها در سال 2۰22 تدوین شده است. چه چیزی یاد خواهم گرفت؟ در این دوره یاد می‌گیرید که سوشال مدیا چیست، چه‌طور می‌توانید در شبکه‌ های اجتماعی با مخاطبان خود وارد تعامل شوید، با آنها ارتباطی محکم و ماندگار برقرار کنید و آنها را ترغیب کنید تا کالا و خدمات شما را بخرند. سوال‌هایی که دوره بازاریابی سوشال مدیا به آنها جواب می‌دهد – بازاریابی سوشال مدیا را از کجا شروع کنم؟ – چه نوع محتوایی به درد شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ کسب‌وکار می‌خورد؟ – چه‌طوری می‌شود در شبکه اینستاگرام کالا و خدمات فروخت؟ – چه‌طور می‌شود مقدار فالوئرها و نرخ تعامل را هم‌زمان افزایش داد؟ – به طور کلی خوب است که چند پست در روز بگذاریم؟ – بهترین موقع برای پست گذاشتن چه موقعی در روز یا شب است؟ – چه کارهایی به شبکه‌های اجتماعی آسیب می‌رساند و باید از آنها پرهیز کرد؟ – ابزار به درد بخور برای مدیریت محتوای شبکه‌های اجتماعی کدامند؟ – بهترین شبکه اجتماعی برای کسب‌وکار من کدام است؟ – آیا اینستاگرام اطلاعات شما را می‌فروشد؟ دوره آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی درباره چیست؟ بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بخشی از دیجیتال مارکتینگ است که به درد آگاه کردن مخاطبان از کالا و خدمت شما می‌خورد و همچنین می‌توانید با استفاده از آن با مخاطبان و مشتریان خود وارد تعامل شوید و ارتباطی ماندگار برقرار کنید. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی اگر درست انجام شود می‌تواند در ازای هر یک دلار هزینه بیش از پنج دلار درآمد عاید شرکت کند. با گذراندن این دوره… ارزش سوشال مدیا را درک می‌کنید ارزش مخاطبان را در شبکه‌های اجتماعی درک می‌کنید با ویژگی‌های شبکه های اجتماعی مختلف مثل تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، لینکدین،… آشنا می‌شوید می‌فهمید که کدام شبکه اجتماعی به درد کدام مرحله از سفر مشتری (customer journey) می‌خورد یاد می‌گیرید یک استراتژی مشخص برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارتان درست کنید یاد می‌گیرید یک استراتژی مشخص برای تولید محتوا و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی تدوین کنید ارزش تعامل را در شبکه‌های اجتماعی درک می‌کنید با بازاریابی (omnichannel) که در آن از چند کانال دیجیتال برای تدوین یک کارزار دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌شود، آشنا می‌شوید یاد می‌گیرید که عملکرد شبکه‌های اجتماعی‌تان را اندازه‌گیری کنید با تازه‌ترین ترندها آشنا می‌شوید و می‌بینید که این روزها نسل‌های مختلف، از نوجوانان گرفته تا بزرگ‌سال‌ترها چه‌طور از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند ازه‌ترین به‌روزرسانی دوره: شهریور 14۰1 مهارت‌هایی را به دست بیاورید که در دنیای امروز به دردتان بخورد با گذراندن دوره تخصصی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با تازه‌ترین مهارت‌هایی آشنا می‌شوید که این روزها بهترین متخصصان به کار می‌گیرند. بسیاری از شبکه‌های اجتماعی می‌کوشند علاوه بر بستری برای تعامل با مشتریان بستری برای فروش هم باشند. از جمله این که فیسبوک و اینستاگرام امکان راه‌اندازی فروشگاه آنلاین را هم فراهم کرده‌اند. ما همیشه شما را با تازه‌ترین تحولات همگام نگه می‌داریم و دوره‌ها را نسخه به نسخه به‌روز نگه می‌داریم. تازه‌ترین‌ها از قدرت قصه‌گویی خواهیم گفت که کمک می‌کند تا مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی پست‌ها و استوری‌های شما را دنبال کنند از ترندها در سال 2۰22 خواهیم گفت که نوجوانان دنبال می‌کنند و باعث شده تا اینستاگرام به یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب نوجوانان تبدیل شود به شما خواهیم گفت که علاوه بر متن و تصویر، این روزها صدا و موسیقی هم در شبکه‌های اجتماعی طنین‌انداز است و می‌تواند به هویت برند شما کمک کند از قدرت میکرواینفلوئنسرها به شما خواهیم گفت که چه‌طور می‌توانند اهداف کسب‌وکار شما را پیش ببرند این دوره به درد چه کسی می‌خورد؟ دانشجویان و بازاریابانی که بخواهند با اصول دیجیتال مارکتینگ هم آشنا شوند بازاریابانی که شغل‌های ارشد و مدیریتی دارند کسانی که تازه فارغ‌التحصیل شده‌اند و حالا می‌خواهند سطح مهارت‌هایشان را ارتقا دهند و به‌روز نگه دارند صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و کارآفرینان همه کسانی که تمایل دارند از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از کانال‌های دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند کسانی که بخواهند متخصص بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شوند شرکت‌های کوچک که خودشان بخواهند ارتباطی پایدار با مخاطبان و مشتریان خود بسازند و محصولات‌شان را در شبکه‌های اجتماعی هم ارائه کنند این دوره شامل چه می‌شود؟ خودآموز آنلاین کارگاه آنلاین و راهنمای گام و به گام انجام تکالیف سوال و جواب با استادان و دانشجویان در تالار گفت‌وگوی آنلاین انجمن داخلی بازاریابان دیجیتال

Description

ا استانداردهای جهانی همراه شوید – این دوره استثنائی آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی را از دست ندهید! 3 ساعت ویدئو/پادکست خودآموز آنلاین سوال و جواب با استادان در تالار گفت‌وگوی دوره کارگاه کاربردی آنلاین توضیح مفاهیم و تدوین استراتژی و تولید محتوا آزمون و گواهی‌نامه هزینه دوره: یک میلیون و پانصد هزار تومان ما شما را با ویژگی‌های شبکه های اجتماعی مختلف آشنا می‌کنیم و به شما نشان می‌دهیم که چه‌طور می‌توانید با تدوین یک استراتژی مشخص در شبکه‌های اجتماعی فالوئر جذب کنید، آنها را ترغیب کنید تا کالا و خدمت شما را بخرند و به مبلغان برند شما تبدیل شوند. دوره آموزش بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با توجه به تازه‌ترین تغییرات این شبکه‌ها در سال 2۰22 تدوین شده است. چه چیزی یاد خواهم گرفت؟ در این دوره یاد می‌گیرید که سوشال مدیا چیست، چه‌طور می‌توانید در شبکه‌ های اجتماعی با مخاطبان خود وارد تعامل شوید، با آنها ارتباطی محکم و ماندگار برقرار کنید و آنها را ترغیب کنید تا کالا و خدمات شما را بخرند. سوال‌هایی که دوره بازاریابی سوشال مدیا به آنها جواب می‌دهد – بازاریابی سوشال مدیا را از کجا شروع کنم؟ – چه نوع محتوایی به درد شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ کسب‌وکار می‌خورد؟ – چه‌طوری می‌شود در شبکه اینستاگرام کالا و خدمات فروخت؟ – چه‌طور می‌شود مقدار فالوئرها و نرخ تعامل را هم‌زمان افزایش داد؟ – به طور کلی خوب است که چند پست در روز بگذاریم؟ – بهترین موقع برای پست گذاشتن چه موقعی در روز یا شب است؟ – چه کارهایی به شبکه‌های اجتماعی آسیب می‌رساند و باید از آنها پرهیز کرد؟ – ابزار به درد بخور برای مدیریت محتوای شبکه‌های اجتماعی کدامند؟ – بهترین شبکه اجتماعی برای کسب‌وکار من کدام است؟ – آیا اینستاگرام اطلاعات شما را می‌فروشد؟ دوره آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی درباره چیست؟ بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بخشی از دیجیتال مارکتینگ است که به درد آگاه کردن مخاطبان از کالا و خدمت شما می‌خورد و همچنین می‌توانید با استفاده از آن با مخاطبان و مشتریان خود وارد تعامل شوید و ارتباطی ماندگار برقرار کنید. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی اگر درست انجام شود می‌تواند در ازای هر یک دلار هزینه بیش از پنج دلار درآمد عاید شرکت کند. با گذراندن این دوره… ارزش سوشال مدیا را درک می‌کنید ارزش مخاطبان را در شبکه‌های اجتماعی درک می‌کنید با ویژگی‌های شبکه های اجتماعی مختلف مثل تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، لینکدین،… آشنا می‌شوید می‌فهمید که کدام شبکه اجتماعی به درد کدام مرحله از سفر مشتری (customer journey) می‌خورد یاد می‌گیرید یک استراتژی مشخص برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارتان درست کنید یاد می‌گیرید یک استراتژی مشخص برای تولید محتوا و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی تدوین کنید ارزش تعامل را در شبکه‌های اجتماعی درک می‌کنید با بازاریابی (omnichannel) که در آن از چند کانال دیجیتال برای تدوین یک کارزار دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌شود، آشنا می‌شوید یاد می‌گیرید که عملکرد شبکه‌های اجتماعی‌تان را اندازه‌گیری کنید با تازه‌ترین ترندها آشنا می‌شوید و می‌بینید که این روزها نسل‌های مختلف، از نوجوانان گرفته تا بزرگ‌سال‌ترها چه‌طور از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند ازه‌ترین به‌روزرسانی دوره: شهریور 14۰1 مهارت‌هایی را به دست بیاورید که در دنیای امروز به دردتان بخورد با گذراندن دوره تخصصی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با تازه‌ترین مهارت‌هایی آشنا می‌شوید که این روزها بهترین متخصصان به کار می‌گیرند. بسیاری از شبکه‌های اجتماعی می‌کوشند علاوه بر بستری برای تعامل با مشتریان بستری برای فروش هم باشند. از جمله این که فیسبوک و اینستاگرام امکان راه‌اندازی فروشگاه آنلاین را هم فراهم کرده‌اند. ما همیشه شما را با تازه‌ترین تحولات همگام نگه می‌داریم و دوره‌ها را نسخه به نسخه به‌روز نگه می‌داریم. تازه‌ترین‌ها از قدرت قصه‌گویی خواهیم گفت که کمک می‌کند تا مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی پست‌ها و استوری‌های شما را دنبال کنند از ترندها در سال 2۰22 خواهیم گفت که نوجوانان دنبال می‌کنند و باعث شده تا اینستاگرام به یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب نوجوانان تبدیل شود به شما خواهیم گفت که علاوه بر متن و تصویر، این روزها صدا و موسیقی هم در شبکه‌های اجتماعی طنین‌انداز است و می‌تواند به هویت برند شما کمک کند از قدرت میکرواینفلوئنسرها به شما خواهیم گفت که چه‌طور می‌توانند اهداف کسب‌وکار شما را پیش ببرند این دوره به درد چه کسی می‌خورد؟ دانشجویان و بازاریابانی که بخواهند با اصول دیجیتال مارکتینگ هم آشنا شوند بازاریابانی که شغل‌های ارشد و مدیریتی دارند کسانی که تازه فارغ‌التحصیل شده‌اند و حالا می‌خواهند سطح مهارت‌هایشان را ارتقا دهند و به‌روز نگه دارند صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و کارآفرینان همه کسانی که تمایل دارند از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از کانال‌های دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند کسانی که بخواهند متخصص بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شوند شرکت‌های کوچک که خودشان بخواهند ارتباطی پایدار با مخاطبان و مشتریان خود بسازند و محصولات‌شان را در شبکه‌های اجتماعی هم ارائه کنند این دوره شامل چه می‌شود؟ خودآموز آنلاین کارگاه آنلاین و راهنمای گام و به گام انجام تکالیف سوال و جواب با استادان و دانشجویان در تالار گفت‌وگوی آنلاین انجمن داخلی بازاریابان دیجیتال