نی شیر (Quick Milk)

نی شیر (Quick Milk) “نی شیر” باعث اصلاح مصرف شیر در کودکان شد و با طعم‌های متنوع، مشوق کودکان به مصرف شیر بیشتر شد؛ به طوری که طبق آمارها، مصرف شیر کودکان و نوجوانان با این محصول، سه برابر افزایش یافت. متخصصان تغذیه از مصرف “نی شیر” در برنامه‌ی غذایی کودکان و نوجوانان به دلیل میزان اندک شکر و ترکیبات طبیعی، به عنوان یک نوشیدنی سالم حمایت می‌کنند. با توجه به حساسیت شرکت صنایع غذایی دراژه به کیفیت و ارتقاء سطح سلامت جامعه و نیز نوآوری‌های به کار رفته در این محصول، شرکت دراژه نماینده انحصاری شرکت کوئیک میلک (Quick Milk) و تنها وارد کننده‌ی این محصول در ایران می‌باشد. “نی شیر” از دانه‌های شکر دراژه شده با اسانس و رنگ طبیعی و خوراکی تشکیل شده است و در 5 طعم «وانیل»، «شکلات»، «توت‌فرنگی»، «کارامل» و «موز» عرضه می‌گردد.

Description

نی شیر (Quick Milk) “نی شیر” باعث اصلاح مصرف شیر در کودکان شد و با طعم‌های متنوع، مشوق کودکان به مصرف شیر بیشتر شد؛ به طوری که طبق آمارها، مصرف شیر کودکان و نوجوانان با این محصول، سه برابر افزایش یافت. متخصصان تغذیه از مصرف “نی شیر” در برنامه‌ی غذایی کودکان و نوجوانان به دلیل میزان اندک شکر و ترکیبات طبیعی، به عنوان یک نوشیدنی سالم حمایت می‌کنند. با توجه به حساسیت شرکت صنایع غذایی دراژه به کیفیت و ارتقاء سطح سلامت جامعه و نیز نوآوری‌های به کار رفته در این محصول، شرکت دراژه نماینده انحصاری شرکت کوئیک میلک (Quick Milk) و تنها وارد کننده‌ی این محصول در ایران می‌باشد. “نی شیر” از دانه‌های شکر دراژه شده با اسانس و رنگ طبیعی و خوراکی تشکیل شده است و در 5 طعم «وانیل»، «شکلات»، «توت‌فرنگی»، «کارامل» و «موز» عرضه می‌گردد.