تاریخ استفاده از آویز کیف برمی گردد به زمان ملکه الیزابت دوم حدود 1920. اما رواج آن در کشور ما بصورت عرضه تبلیغاتی هنوز گام های اولیه خود را طی می کند. به همین دلیل می تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی جذاب، کاربردی و خاص برای خانم ها مطرح باشد. درخصوص هنگر تبلیغاتی "رویا" نکته قابل ذکر اندازه کوچک و حمل آسان آن است. بطوری که برخلاف بعضی از انواع هنگر که قسمت تسمه آن قابل جمع شدن نیست و حمل و نقل آن را دشوار می سازد، تسمه این محصول به دور خود هنگر جمع شده و خاصیت آهنربایی آن باعث چسبیدن هنگر به تسمه در هنگام بسته بودن می شود. در طراحی آن از رنگ مشکی استفاده شده که به آن زیبایی خاصی بخشیده است. این محصول طراحی ساده ای دارد و این طراحی مطلوب کسانی است که زیبایی را درسادگی می یابند.