4 ساعت ویدئو/پادکست خودآموزِ آنلاین سوال و جواب با استادان و سایر دانشجویان در تالار گفتوگوی دوره کارگاه کاربردی آنلاین اصول، مبانی و عبارتهای کلیدی دیجیتال مارکتینگ آزمون و گواهینامه یک میلیون و پانصد هزار تومان (رایگان تا عید 14۰2) با گذراندن دوره حرفهای آموزش دیجیتال مارکتینگ اصول، مفاهیم و عبارتهای کلیدی دیجیتال مارکتینگ را میآموزید و با انجام تکالیف کاربردی میتوانید خودتان آستین بالا بزنید و به شکلی عمیق وارد این دنیای جدید و پرتکاپو شوید. اصول و مفاهیم دانشجویان پس از گذراندن دوره با شاخههای زیر به شکل حرفهای آشنا میشوند: بازاریابی با استفاده از موتورهای جستوجو بهینهسازی موتورهای جستوجو تبلیغات پولی در گوگل و شبکههای اجتماعی بازاریابی ایمیلی و سیستمهای اتوماسیون بازاریابی شبکههای اجتماعی بازاریابی محتوا و کششی (Inbound Marketing) فروش آنلاین (E-Commerce) و قیف فروش آنلاین تحلیل صفحات وب و متریکها (Google Analytics, Google Tag Management, Google Search Console) ابزار تحلیل وبسایتها و شبکههای اجتماعی (Moz.com, SEMRush.com, Ahrefs.com) اهمیت بازاریابی امنیچنل (Omnichannel Marketing) تشابهات و تفاوتها، و نکات منفی و مثبت شبکههای اجتماعی مختلف اصول استراتژی دیجیتال و تصمیمگیری درباره این که با توجه به شرایط یک شرکت، کدامیک از کانالهای دیجیتال میتوانند به دستیابی به اهداف شرکت کمک کنند اخلاق در دنیای دیجیتال و پاسداری از حریم خصوصی کاربران مهارتهایی را به دست بیاورید که در دنیای امروز به دردتان بخورد با گذراندن دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ با تازهترین مهارتهایی آشنا میشوید که این روزها در تابستان 14۰1 بهترین متخصصان به کار میگیرند تا پیام خود را با گذر از کانالهای دیجیتال به مخاطبان خود منتقل کنند. دنیای دیجیتال مارکتینگ هر روز در حال تغییر است، برای همین ما هم نسخه به نسخه دورههایمان را تغییر میدهیم و بهروزرسانی میکنیم تا فقط تازهترینها را در اختیار شما قرار دهیم. تازهترینها از خوشهسازی محتوا به شما خواهیم گفت که این روزها میگویند حتی از تحقیق درباره کلیدواژه هم مهمتر است شما را با تازهترینهای بخشهای صفحات جستوجو و Featured Snippets آشنا خواهیم کرد یاد میگیرید که چهطور در میلچیمپ یک کارزار ایمیلی درست کنید خواهید دید که چهطور آلگوریتمهای اینستاگرام و فیسبوک تغییر کردهاند تا شرکتها را ترغیب کنند که به جای رشد ارگانیک به سراغ آگهیهای پولی بروند. با این حال، به شما یاد میدهیم که همچنان چهطور میتوانید با وارد تعامل شدن با مخاطبان کاربران پر و پاقرص برای خود دست و پا کنید. دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ به درد چه کسی میخورد؟ این دوره آموزشی ویژه کسانی تهیه شده است که… دانشجویان و بازاریابانی که بخواهند با اصول دیجیتال مارکتینگ آشنا شوند بازاریابانی که شغلهای ارشد و مدیریتی دارند کسانی که تازه فارغالتحصیل شدهاند و حالا میخواهند سطح مهارتهای بازاریابی دیجیتالشان را ارتقا دهند صاحبان کسبوکارهای کوچک و کارآفرینان همه کسانی که تمایل دارند وارد دنیای فروش دیجیتال شوند کسانی که میخواهند متخصص دیجیتال مارکتینگ شوند و میخواهند از نقطهای شروع کنند شرکتهای کوچک که خودشان بخواهند محتوای وبسایتشان را ارتقا دهند تا در صفحات نتایج جستوجوی گوگل بالانشین شوند یا در شبکههای اجتماعی پیام خود را به گوش مخاطبان بیشتری برسانند این دوره شامل چه میشود؟ خودآموز آنلاین کارگاه آنلاین و راهنمای گام و به گام انجام تکالیف سوال و جواب در تالار گفتوگوی دوره اجتماع بازاریابان دیجیتال