شرکت کاوش اندیشه رستگار ،ارائه دهنده خدمات بازرسی فنی و خدمات آموزشی و مهندسی وتحقیقات ،با نگرش اثر گذاری در پروژه ها و سرمایه های ملی و در جهت کسب رضایت قانونی کلیه ذینفعان و مشتریان خود ، کوششهای هدفمند خود را با رعایت تمامی اصول و مقررات لازم برای حضور موفق در زمینه فعالیتهای مذکور ،با ایجادو استقرار سیستمهای مدیریت کیفیت و بهبود مستمر فرایندها، معطوف میدارد و .بدین منظور، برنامه ریزی و اجرای اهداف کیفی سازمان را به شرح زیر تعقیب می نماید: ایجاد روند بهبود مستمر در نظام شرکت وتمامی فعالیت های موثر بر آن جهت افزایش سطح رضایت مشتریان . توانا سازی کارکنان در کلیه رده های شغلی و ایجاد بستر آموزشی مناسب جهت رسیدن به اهداف سازمان. ایجاد بستری مناسب به منظور استقلال ، درستکاری وبیطرفی بازرسان جهت دستیابی به ارائه ارزیابی های دقیق و قضاوتهای علمی براساس معیارهای تعریف شده. پایبندی به اخلاق حرفه ای و اجتماعی با تاکید بر درستکاری ، رازداری و وظیفه شناسی پرسنل سازمان . برآوردن انتظارات و نیازمندیهای مشتریان براساس تعهدات وایجاد ارتباط مناسب به منظور تعیین الزامات و خواسته های ایشان . پیشگیری از بروز هر گونه نقص و نارسائی در فرایند ارائه خدمات و جلوگیری از بروز مجدد خدمات نامنطبق در صورت مشاهده . انجام امور بر اساس احترام و اعتماد متقابل و مشارکت گروهی. همکاری بادیگر سازمانهای بازرسی کننده جهت ارتقا سازمانی وسعی بر حضور شرکت در فعالیتهای استانداردسازی اینجانب با اعتقاد به موارد مندرج در بالا متعهد میگردم با استقرار کامل سیستم کیفیت خدمات بازرسی (ISO/IEC 17020) در جهت تامین منابع مورد نیاز و بازنگری دوره ای سیستم مدیریت کیفیت و اهداف آن که از طریق خود یا نماینده مدیریت اعمال میگردد گام بر می دارم.