کفش پارسی «همواره با نیاز روز همگام هستیم» شرکت‌ هانی کفش پارسی سالهاست که در زمینه تولید انواع کفش‌های ماشینی شامل دمپایی و چکمه دو رنگ P.V.C و پایپوش‌های E.V.A در یکی از بزرگترین کارخانه‌های شهرک صنعتی شکوهیه قم فعالیت می‌کند با تلاش مستمر و ایجاد تحول در مدیریت فروش به تجربیات جدیدی رسیده و توانستیم کمبودهایی که پیش از آن در بخش فروش داشتیم برطرف کرده و در معنای حقیقی کلمه، روز به روز رشد و پیشرفت کنیم. در هر دوره‌ای خود را با شرایط بازار هماهنگ کرده و برحسب نیاز روز، کارخانه را به ماشین آلات لازم تجهیز کردیم. مشتری مداری مهم‌ترین اصل کاری ماست. مشتری مداری مهم‌ترین اولویت شرکت‌هانی کفش پارسی است. مشتری مداری، احترام به مشتری، تأمین خواست او و در نهایت جلب رضایت او از اصول مهم استراتژی کاری ما محسوب می‌شود. ما از تمام شهرها و شهرستانهای دور و نزدیک ایران مشتریانی داریم که فارغ از کوچکی یا بزرگی‌شان برای ما ارزشمند هستند. کفش پارسی عملکرد متعهدانه نسبت به مشتری را در گرو تحویل محصولی با کیفیت در زمان مقرر می‌داند یعنی انجام وظیفه به نحو احسن که موجبات رضایت مشتری را فراهم می‌آورد، در مسیر دستیابی به این هدف و پاسخگویی به بازار در هر شرایط، شرکت‌هانی کفش پارسی نظام فروش و عرضه خود را با تولید منطبق می‌سازد. تفکر ما بر این اصل منطبق است که مشکلاتی چون نوسان قیمت مواد اولیه، رکود بازار و... باید کمترین تأثیر را بر تولید داشته باشد چرا که استراتژی کاری ما این است که چنانچه امروز از رکود خارج شد و تقاضای محصولی را کرد، باید کالا را به او تحویل داد. علاوه بر این سرمایه‌گذاری سنگینی که در کارخانه کفش پارسی انجام شده است، اجازه محدود کردن تولید را به ما نمی‌دهد. از این رو خط تولید کارخانه را به صورت تمام شیفت فعال نگه داشته و با ظرفیت کامل تولید می‌کنیم. با اطمینان می‌گویم که کفش پارسی یکی از بزرگترین شرکتهایی است که بیشترین ظرفیت و تنوع تولید را نسبت به دیگر همکاران داراست و قادر است در کوتاهترین فاصله زمانی سفارش بازارهای داخلی و خارجی را تأمین‌کند. در طول این سالها همواره محصولات خود را با قیمت مناسب ارائه کرده‌ایم تا نفع مشتری در سیاست‌های ما لحاظ شود که نتیجه آن تولید و فروش بیشتر است. بر این باوریم که ارائه قیمتی معقول به بازار، پایداری روند تولید و بقای فعالیت ما را تضمین می‌کند و این قابلیت و توانایی را داریم که جریان کاری خود را از خرید، تولید و فروش به طور پیوسته به روز کرده و خود را با نظام بازار هماهنگ کنیم. «پارسی» چرا؟ از همان ابتدای ساخت کارخانه به دلیل برنامه‌های توسعه‌ای که در ذهن داشتیم سالن‌ها و سوله‌ها را براساس اهداف بلندمدت خود تنظیم کردیم. گرچه ساخت سالن‌ها هزینه زیادی را برای کفش پارسی در برداشت اما خوشبختانه امروز بهره‌برداری لازم از هر کدام از آنها که در متراژی وسیع ساخته شده است ، صورت می‌گیرد. این امر در نظام‌دهی به تولید ما کمک شایانی کرده است. سعی کرده‌ایم بهترین امکانات لازم برای تولید محصولی با کیفیت را فراهم آوریم. بهره‌گیری از ماشین آلات روز دنیا، بهترین قالب‌های ایتالیا و تایوان و با کیفیت‌ترین مواد تولید در همین راستا بوده است. در تمامی خطوط تولید چکمه‌های PVC ، دمپایی‌های EVA ، گرانول PVC و نیز سایر بخش‌ها از نیروهای انسانی آموزش دیده بهره می‌گیریم تا محصولاتی با تنوع بالا، با کیفیت و دلخواه سلیقه مشتریان داخلی و خارجی به آنها ارائه کنیم. با توجه ویژه این شرکت به بازارهای صادراتی طبیعتاً هر سیستم تولید برای حفظ بقای خود و گردش کاری و مالی مناسب نیازمند توسعه فعالیت‌های خود و دستیابی به توانمندی‌های جدید و متناسب با بازار روز است. خوشبختانه کفش پارسی توانسته است به این قابلیت و توانایی‌ دست یابد، هم اینک حدود 40 درصد از حجم تولید ما روانه بازارهای صادراتی است، گرچه صادرات بدیگر کشورها از همان ابتدای فعالیت کفش پارسی آغاز شد، اما امروز مصمم هستیم که فعالیت در بازارهای از دست رفته‌ای را که سهم کشور ما بوده است مجدداً احیاء کنیم. تجربه چندین ساله فعالیت در این صنعت، شناخت بازار، امکانات کارخانه، ظرفیت و توانمندیهای خط تولید این امکان رادر اختیار ما گذاشته است که به توسعه بازارهای هدف بیندیشیم. یکی از موارد مهمی که قدرت رقابت در بازارهای جهانی را به تولید کننده می‌دهد سرعت تحویل محصول به مشتری است. از این رو و نیز به علت حجم ورودی و خروجی بالا ، دانستیم تولید و انبارداری خود را براساس سیستم 9001 ISO تنظیم کرده‌ایم. علاوه بر این نوع بسته‌بندی را نیز براساس نیاز مشتری در اشکال متفاوت کارتن، کیسه و نایلون در نظر گرفته‌ایم. در نهایت باید گفت تمامی اقدامات فوق و تلاشهای ما در جهت تأمین خواست مشتری و شکل‌گیری ارتباطی بر پایه اعتماد و اطمینان است. لذا کفش پارسی همواره بر این اصل تأکید دارد که: ما به کار خود ایمان و به مشتری اعتماد و به نتیجه ایمان و اعتمادمان اطمینان داریم.