امروزه ایمنی، کیفیت و حفاظت از محیط زیست از اهمیت ویژه ای در جوامع بشری برخوردار است و یکی از ابزارهای موثر در این مسیر، میتواند بهره گیری از خدمات شرکتهای بازرسی باشد. در این راستا شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1368 با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاوره ای و تحقیقاتی جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تدوین استانداردهای مورد نیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژه ها و حسن ارائه خدمات تاسیس شد . شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه بازرسی فنی و ارائه خدمات مهندسی و مشاوره ای در حوزه های مختلف صنعتی و برخورداری از سیستمهای مدیریت کیفیت و مدیریت ایمنی، بهداشت حرفه ای و محیط زیست و تایید صلاحیتهای صورت گرفته از سوی مراجع ذیصلاح نظیر معاونت راهبردی و نظارت ریاست جمهوری، سازمان ملی استاندارد ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکتهای ملی نفت و گاز و توانیر در زمینه ارائه خدمات بازرسی فنی و مشاوره توانسته است با جذب و بهره گیری از توان بیش از هزار نفر از کارشناسان متخصص و مجرب در داخل و خارج از کشور خدمات کیفی و با ارزشی در زمینه های مختلف به مشتریان ارائه نماید .
موضوع فعالیت فعالیت های شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران عبارت است از بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها به منظور ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی، مهندسی فرآیند، نصب و راه اندازی واحدهای تولیدی، صنعتی، نیروگاهی، نفت، گاز و پتروشیمی، و ایجاد ارتباط و همکاری با موسسات و سازمانهای ذیربط به منظور تدوین استانداردهای مورد نیاز و ارائه خدمات مشاوره در زمینه سیستمهای مدیریت کیفیت . شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران همچنین در زمینه ارائه خدمات به صنایع و شرکتها و نظارت برحسن اجرای موارد کیفی قراردادها و پروژه ها، بالا بردن سطح علمی و فنی پرسنل شاغل در صنایع و ایجاد ارتباط و همکاری با شرکتهای جهانی با نگاه ویژه به صنایع و پروژه های نفت، گاز، پتروشیمی، انرژی، مخابرات، فناوری اطلاعات، خودرو و نیرومحرکه، ریلی، دریایی و هوانوردی فعالیت دارد . بخش دیگری از فعالیتهای این شرکت استاندارد سازی خدمات در حوزههای خودرو، ماشین آلات راهسازی و کشاورزی، لوازم خانگی و سایر کالاهای مصرفی بادوام و نیز انجام تحقیقات در حوزه های مختلف بازار و مشتریان است
آرمان و ماموریت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران آرمان(چشم انداز): ارتقاء نام شرکت به عنوان مرجع ارزیابی و سنجش کیفیت تا جایگاه اولین انتخاب مشتریان ایرانی و کشورهای خاورمیانه، به عنوان معتمدی آگاه با اخلاق حرفهای و حافظ منافع ذینفعان تا سال 14۰۰ هجری شمسی ماموریت:
فعالیت در حوزه بازرسی فنی و مهندسی، تست و آزمون، مشاوره و آموزش، تحقیقات مشتری و بازار در بخشهای صنعتی و خدماتی با تاکید بر ارتقاء کیفیت، افزایش ایمنی و کاهش آلایندههای زیستمحیطی، افزایش دانش و توسعه کسب وکار در گسترهی داخل و خارج کشور.
ارزشهای سازمانی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران:
ما در شرکت براین باوریم که ارزشهای سازمانی زیرساخت فرهنگ سازمانی و شرط رشد و بقای سازمان است. بدین لحاظ ارزشهای ذیل را بعنوان ارزشهای محوری شرکت مشخص نمودیم:
مشتری مداری (ما درک خواستهها و نیازهای مشتریان و پاسخگویی و تامین آنرا جهت کسب رضایت آنان به عنوان شرکای سازمان وظیفه خود میدانیم.) شایسته سالاری و کرامت انسانی ( استفاده از متخصصین با بهترین توانایی و تخصص و ارج نهادن به آن سرلوحه فعالیتهای منابع انسانی شرکت می باشد.) تفکر محوری ( اتکاء به منطق اقتصاد سالم در کنار ایجاد راهکارهای جدید و نوآورانه مسیر ایجاد ارزش افزوده را ترسیم می نماید.) مشارکت و کارتیمی ( راهبرد کلیه فعالیتهای شرکت به صورت مشارکتی و ایجاد چنین فضایی از سیاستهای اصلی شرکت می باشد.) تحول گرایی و بهبود مستمر ( شرکت به استفاده از خلاقیت و نوآوری و همچنین ارتقای کیفی فرآیندها و عملیات خود به منظور برخورداری از بهترین اثربخشی تاکید دارد.) اخلاق محوری ( ما تعهد داریم وظایف محوله را با درستکاری، صداقت و رازداری حرفهای و به صورت شفاف، صحیح و به موقع انجام دهیم.) ایمنی و حفاظت از محیط زیست ( شرکت بر انجام کلیه فعالیتها در راستای حفظ محیط زیست و جلوگیری از اتلاف منابع با تاکید بر ارتقاء فرهنگ ایمنی نظر ویژهای دارد.) دستیابی به اهداف فوق، با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و کارآمد، دانش فنی روز، بکارگیری تجهیزات پیشرفته و مشارکت فعال کارکنان مبتنی بر استراتژی و برنامه ریزی هدفمند شرکت و استفاده از توانمندیهای بخش خصوصی حاصل می گردد.
ارسال پیام به فروشنده
آگاهی از آخرین اخبار و پیشنهادات در ایکسب با عضویت در باشگاه مشتریان