شرکت آروند (سهامی خاص) از سال 1383 در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات IT فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و تاکنون نسبت به ارائه خدمات در حوزه تلفن همراه، لپ‌تاپ و تبلت، all-in-one، ساعت هوشمند و کنسولهای بازی برای برند‌های برتر دنیا مانند اپل، مایکروسافت سرفیس، مایکروسافت ایکس‌باکس، پلی‌استیشن سونی و نینتندو فعالیت کرده است.
در حال حاضر بیش از 12۰ نمایندگی فروش و 8 مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور، محصولات و خدمات آروند را ارائه می‌دهند همچنین فروشگاه های معتبر اینترنتی مثل دیجی کالا، بامیلو و تاپ سان نیز کالاهای با ضمانت آروند را در سبد محصولات خود قرار داده‌‌اند.
مجوزات و گواهینامه‌ها
آروند عضو رسمی سازمان نظام صنفی رایانه، عضو حقوقی انجمن انفورماتیک ایران و دارای جواز کسب از اتحادیه فناوران رایانه و اتحادیه تجهیزات مخابراتی و ارتباطی می‌باشد و دارای گواهینامه ایزو 9۰۰1:2۰۰8 در حوزه کیفیت خدمات است. همچنین در حال اخذ ایزو 1۰۰۰2 و 1۰۰۰4 در حوزه ارتباط با مشتریان نیز می‌باشد.
شایان ذکر است شرکت آروند در طرح ساماندهی شرکت‌های گارانتی و خدمات پس از فروش در سال 94 موفق به اخذ تأییدیه شبکه خدمات پس از فروش از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان شد.
افتخارات
ارائه گارانتی واقعی و دارا بودن واحد فنی و تعمیرات تخصصی در آروند باعث گردیده تا علاوه بر جلب رضایت بیش از 84 درصدی مشتریان و همکاران محترم ، تحقق شعار “یک گارانتی دوست داشتنی” را نیز به ظهور برسانیم.
شرکت در 5 دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران و بیش از 1۰ نمایشگاه تخصصی کامپیوتر در سایر استان‌ها نیز در کارنامه آروند ثبت شده است.