وین یک برند ایرانی است که به صورت تخصصی در صنعت کفش فعالیت دارد و محصولات خود را متناسب با شیوه زندگی امروز، به بازار عرضه می نماید. محصولات این شرکت بر پایه یک پشتوانه قدرتمند و با در نظر گرفتن اصالت در سلامت و تناسب اندام عرضه می شوند. این برند به عرضه محصولات ، متناسب با استانداردهای روز دنیا اختصاص دارد که نشان دهنده خلاقیت و تمایل مداوم در به چالش کشیدن وضعیت موجود است. محصولات وین ، با یک روش مبتکرانه، جسورانه و مفرح پا به عرصه وجود می گذارد و به مصرف کننده این امکان را می دهد تا به زندگی و ورزش از دریچه نگاه وین بنگرد.
تاریخچه گروه صنعتی وین (سهامی خاص)
این گروه در سال 1340 و با هدف تولید کفش با کیفیت ایرانی و اشتغالزایی برای جوانان تاسیس گردید و در طول این مدت و واگذاری شرکت از بخش خصوصی به بخش دولتی ، دچار افت و خیزهای بسیار بود تا اینکه نهایتاً در اسفند ماه سال 1388 طی مزایده و انجام تشریفات قانونی ، به بخش خصوصی واگذار گردید.
در حال حاضر این گروه دارای 12 باب فروشگاه فعال در سراسر کشور می باشد که به عرضه مستقیم کیف و کفش مشغول می باشند. موقعیت مکانی این فروشگاه ها در نقاط کلیدی هرشهر واقع شده است و فروشندگانی باتجربه و توانا در امر فروش در این مراکز مشغول فعالیت میباشند.
برنامه ها و اهداف وین
از جمله برنامه ها و اهداف آتی وین ؛ توسعه فروشگاه های عرضه کیف وکفش در متراژهای بزرگ و عرضه تخصصی کیف و کفش در این فروشگاه ها می باشد. تعداد پرسنل فعال در این گروه در حال حاضر قریب به یکصد نفر می باشد.
افتخارات وین در سال 1389
وین در سال 1389 موفق به دریافت تندیس و لوح کار آفرین برتر استان تهران و کارآفرین برتر کل کشوری از مقام محترم ریاست جمهوری گردید ، درضمن با پخش گسترده و حرفه ای کفش و ارایه وین کارت {کارت اعتباری خرید کفش } موفق به دریافت تندیس دیموند بلورین به عنوان رتبه اول پخش صنعت کیف و کفش در ایران گردید .
شعار وین در سال 90
وین سال 1390 را با شعار <<وین ؛ تجربه ای دیرین – اندیشه ای نوین >> آغاز نموده است و قصد تبلیغات گسترده در این حوزه را دارد و انشاء ا... در مهرماه سال 1390 پنجاهمین سال تاسیس گروه صنعتی وین را جشن خواهیم گرفت.
ماموریت وین
همواره به چالش کشیدن و هدایت کردن از طریق خلاقیت
در وین، ما دنیا را کمی متفاوت تر می بینیم و در طول تاریخچه و تجربه 50 سال گذشته ، زمانی که جسارت به چالش کشیدن آنچه را که عرف بوده داشته ایم، تاثیرخود را گذاشته ایم. محصولات و برنامه های بازاریابی وین، منعکس کننده امکانات بالقوه خلاقانه و نامحدود این برند است.
جایگاه وین
گرامی داشتن خصوصیات فردی در زندگی و ورزش
وین به این درک و فهم رسیده است که هر فرد در نوع خود بی نظیر است. جایگاه وین نشان دهنده این واقعیت است: گرامی داشتن ویژگی های متمایزی که هر فرد را از بقیه متفاوت می سازد- نقطه نظرات بی نظیرشان، سبک منحصر به فرد و استعداد ها و دستاورد های قابل توجه شان. وین به فردیت آنها، اصالت و جسارتشان، در راهی که به سوی شهرت و افتخار می روند، احترام می گذارد ، در حالیکه ممکن است بسیاری آنها را غیرعادی بنامند، وین آنها را دوراندیش و اصیل می نامد.
برنامه وین برای جوانان
قدرتمند کردن جوانان برای تحقق بخشیدن به توان بالقوه شان
تعهد به مسئولیت گروهی یک میراث مهم و صفت بارز برند وین محسوب می شود. برای 5 دهه، توجه به جوانان، از طریق برنامه های وین، سر لوحه همه تلاش ها بوده است. وین بر اساس آنچه که به آن اعتقاد داشت ساخته شد و سپس توسعه و گسترش پیدا کرد، با این هدف که به جوانان محروم و کم برخوردار در سر تا سر ایران کمک کند تا بتوانند نیروی بالقوه خود را تحقق بخشند و زندگی فعال و سالمی داشته باشند.
دیدگاه وین
تحقق بالقوه ها
وین خود را متعهد می داند تا برای هر شهروند در هر گروه سنی ، از سالمند گرفته تا میان سال ، به خصوص جوانان و ورزشکاران وحتی برای بچه ها در زمین بازی فرصت و محصولاتی را فراهم کند تا به آنچه که قادر به انجام آن هستند، برسند. همگی ما برای انجام کارهای بزرگ، امکان بالقوه ای داریم. وین به عنوان یک برند، فرصت بی نظیری دارد تا به مصرف کنندگان، ورزشکاران ، هنرمندان و سایر اقشار جامعه کمک کند تا بتوانند امکانات بالقوه واقعی شان را تحقق بخشیده و به بلندی هایی برسند که همواره فکر می کردند دست نیافتنی است .
ارسال پیام به فروشنده
آگاهی از آخرین اخبار و پیشنهادات در ایکسب با عضویت در باشگاه مشتریان