شرکت پایانه های نفتی ایران سازمانی است عملیاتی، تخصصی و حرفه ای که در حوزه های ذخیره سازی، اندازه گیری ، ارایه ی خدمات آزمایشگاهی ،عملیات صادرات و واردات نفت خام ، مواد نفتی و میعانات گـازی وخدمات دریایی ، فعالیت می نماید و ماموریت اصلی آن پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گازکشور ، از طریق فرایند های عملیات دریافت، ذخیره سازی ، امتزاج ، اندازه گیری وسنجش کمی و کیفی ، بارگیری و تخلیه (صادرات و واردات) نفت خام و مواد نفتی تولیدی و مبادلهای(SWAP )، عملیات پهلودهی و جداسازی کشتیهای نفتکش و همچنین تکمیل و ارتقای زنجیرهی ارزش نفت و گازکشور و ایفای نقش شایسته درپایداری و انعطاف پذیری بهینه ی زنجیره ی تامین انرژی ملی، منطقه ای و بین المللی است . از نظر مدیریت، تـــداوم تحویل محموله وتوسعه پایدار فعالیتهای شرکت به رضایت مشتریان، نشاط و سلامتی کارکنان به عنوان اصلی ترین سرمایه شرکت، حفظ محیط زیست و ایمنی خدمات ارائه شده وابسته است. ازایــن رو استقرار و بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت براساس نیازمندیهای مندرج در ویرایش چهارم استاندارد (ISO 9001: 2008) ، مـــدیــریـت زیست محیطـــی بر اســــــاس الـــزامات ویرایش دوم استـــــانـــدارد (ISO 14001:2004) و ایمنی وبهداشت شغلی بر اساس الزامات ویرایش دوم استاندارد (OHSAS 18001:2007) دردســــتور کــــار قـرار گرفته است. لذا با ادغام سه سیستم مدیریت اشاره شده ، مدیریت ارشد خود را متعهد به موارد زیرمی داند: - پیشگیری از آلودگیهای زیست محیطی. - ارتقای مداوم کیفیت خدمات در راستای افزایش رضایت مشتریان - انطباق با قوانین و مقررات حاکم بر فعالیتها و خدمات شرکت. - کاهش هزینه های کیفیت نامطلوب ، (COST OF POOR QUALITY ) در راستای حفظ سرمایه ملی کشور . - کاهش ضایعات. - بهبود مستمر سیستم ها. - ارائه خدمات با رعایت نکات ایمنی و بهداشت شغلی. - پیشگیری از بیماری، جراحت و آسیب به کارکنان از آنجا که استقرار مطلوب و حــفظ ونگهداری این سیسـتمها و در نهایت بهبود مستمرکلیه فعالیتهای سازمان بدون همکاری، همدلی و مشارکت همه کارکنان میسر نیست ، لذا از کلیه همکاران انتظار دارد که با درک مفاهیم منــدرج در این خط مشی از کلیه توانائــیهای خود برای تحقق اهداف مذکور استفاده نمایند.
ارسال پیام به فروشنده
آگاهی از آخرین اخبار و پیشنهادات در ایکسب با عضویت در باشگاه مشتریان