شرکت پخش پاکبان در راستای سیاستهای توسعه گروه صنایع غذایی پاکبان در تاریخ 30-03-1380 تحت شماره 176412 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. مأموریت این شرکت در مرحله اول توزیع کلیه تولیدات گروه صنایع غذایی پاکبان در سراسر ایران و در مرحله دوم تولیدات سایر شرکتها و کارخانجات معتبر داخلی که اولاً دارای کیفیت مناسب براساس استانداردهای ملی و بینالمللی بوده و ثانیاً مکمل تولیدات مصرفی گروه صنایع غذایی پاکبان باشند. این شرکت با استفاده از کادرمجرب و تحصیل کرده بالغ بر دو سوم کشور را به طور مستقیم و یک سوم کشور را به طور غیرمستقیم توسط نمایندگانی دلسوز و متعهد تحت پوشش سیستم توزیع مویرگی دارد. شرکت پخش پاکبان از طریق شبکه گسترده خود نظرات مصرف کنندگان را در مورد محصولات مصرفی جمعآوری و در اختیار لابراتورهای گروه صنایع غذایی پاکبان برای جلب حداکثر رضایت مصرف کنندگان قرار می دهد.
محصولات و مشتریان این شرکت در زمینه توزیع مواد غذاغیی فعالیت می نماید. محصولاتی که شرکت پخش پاکبان برای توزیع برگزیده است، محصولاتی است که مستقیماً از دل طبیعت گرفته شده و پس از فرآوری و بستهبندی در گروه صنایع غذایی پاکبان در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. به عبارتی تأمین کننده اصلی گروه صنایع غذایی پاکبان و شرکت پخش پاکبان «دامن طبیعت» می باشد. محصولات لبنی، فرآوردههای شیر، مواد اولیه غذایی مانند تخممرغ، عسل، خرما نوشیدنیهای میوهای (آب میوه و نکتار) محصولات اصلی شرکت پخش پاکبان را تشکیل می دهند. با توجه به تنوع ذاتی محصولات، شرکت پخش پاکبان از ابتدای سال 1388 هجری خورشیدی فرآیند توزیع خود را به دو گروه توزیع سرد (برای توزیع محصولاتی که باید سریعاً، روزانه، بطور تازه و در شرائط ویژه به دست مصرف کننده برسد) و توزیع گرم (برای توزیع محصولاتی که نیاز به سرعت و شرائط ویژه ندارد) تقسیم نموده مشتریان این شرکت عبارتند از: سوپر مارکتها، فروشگاههای زنجیرهای، رستورانها و بسیاری از سازمانها.
چشم انداز با توجه به تغییراتی که در بازار محصولات لبنی کشور پدید آمده است، احتمالاً در پنج سال آتی، شاهد تغییرات زیادی در نظام صنعت لبنیات خواهیم بود. بنابراین، شرکت پخش پاکبان قصد دارد با انجام بررسیهای علمی بر روی بازار و به کارگیری سیستمهای نوین بازاریابی، استفاده از فناوری اطلاعات به صورت فراگیر، طراحی و اجرای فرآیندها و سیستمهای مورد نیاز، برگزاری دورههای آموزشی ویژه کارکنان و مدیران، تقویت نیروهای فنی و تأمین نیروهای متخصص توان رقابت و ارایه محصولات و خدمات با کیفیت بالا را به صورت فزایندهای افزایش دهد و با توسعه کمی و کیفی خدمات و توزیع لبنیات و نوشیدنیهای میوهای بتواند حیات اقتصادی مشتریان را بیش از پیش به خود وابسته کند و به جایگاه برتر بین شرکتهای توزیعی دست یابد. شرکت پخش پاکبان همواره کوشیده است رابطه سودمندی را که با ذینفعان دارد، بهبود بخشد و بر این باور است که راز موفقیت در آن می باشد که ایجاد فرهنگ یادگیری، آموزش مدیران و کارکنان، استفاده از فناوری روز دنیا، ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات توزیعی، رعایت استانداردهای جهانی و کاهش هزینه عملیاتی، تأمین رضایت ذینفعان سازمان، ارایه محصولات و خدمات جدید، جلب توجه سهامداران به افزایش سرمایه و... از جمله اقداماتی است که موجب بقا، رشد و سودآوری آتی سازمان خواهد شد.
ارسال پیام به فروشنده
آگاهی از آخرین اخبار و پیشنهادات در ایکسب با عضویت در باشگاه مشتریان