شرکت نیرو تابان اسپادانا در سال 1388تاسیس و فعالیت خود را براساس اهداف و رسالت انجام خدمات تأمین تجهیزات در صنعت نفت و برق کشور آغاز نموده و بمنظور ارتقاء موقعیت و اعتبار شرکت ، خود را موظف به ارائه خدمات فوق با کیفیت مطلوب می داند . هدف شرکت جلب رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر کیفیت خدمات بوده ، به طوری که مشتریان خود عامل افزایش سهم بازار برای این شرکت بوده و در این راستا ضمن استقرار نظام تضمین کیفیت بر اساس استاندارد ISO 9001:2008 اصول ذیل را مورد توجه و عنایت قرار می دهد. 1- مدیریت و راهبری خدمات بازرگانی صنعت نفت و نیرو در زمینه تأمین تجهیزات الکتریکی ، ابزار دقیق ، مخابرات و مکانیک 2- انتخاب و به کارگیری نیروی انسانی ذیصلاح و شایسته جهت طرحریزی و کنترل پروژههای بازرگانی براساس استانداردهای صنعت نفت وبرق 3- توانمند سازی منابع انسانی بعنوان سرمایه های اصلی شرکت با تاکید بر آموزش مستمر مبتنی بر کار گروهی 4- تلاش درجهت توسعه و انجام تحقیقات کاربردی مورد نیاز صنعت نفت وبرق و برقراری تعامل لازم با دانشگاهها و مراکز علمی و پژوهشی 5- برقراری ،حفظ وگسترش ارتباط با مشتریان در جهت برآورده کردن خواسته ها و انتظارات آنها و ایجاد فرهنگ مشتری مداری در کلیه سطوح سازمان 6- کنترل هزینه ها از طریق بکارگیری فن آوریهای جدید تولیدی و اطلاعاتی ، بهینه سازی و بهبود مستمر فرایندها و افزایش بهره وری 7- مدیریت شرکت نیرو تابان اسپادانا بدینوسیله تعهد خود و کارکنان را به اجرای صحیح و اثربخش سیستم استقرار یافته اعلام نموده و با نظارت مستمر خود از طریق نماینده مدیریت از این امر اطمینان حاصل می نماید. تأمین تجهیزات برق و ابزار دقیق