گروه شرکت های تاش رادیاتور گروه تولیدی صنعتی تاش رادیاتور تولید کننده مجموعه کاملی از رادیاتور های پنلی در ایران می باشد که در سال 1394 توسط بخش خصوصی با سرمایه گذاری بیش از 15 میلیون یورو و ظرفیت تولید سالانه 9۰۰,۰۰۰ متر رادیاتور پنلی شروع به فعالیت نمود. تاش رادیاتور با بهره گیری از استانداردهای جهانی، فن آوری و تکنولوژی روز آلمان و ایتالیا، و در فضایی به مساحت 32۰۰۰ متر مربع با استفاده از ماشین الات تمام اتوماتیک، محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و با رعایت استاندارد جهانی BS EN442 تولید کرده و به مشتریان خود با گارانتی 12 ساله ارائه می دهد. مجموعه تاش رادیاتور با فن آوری مدرن و بروز، ارائه کننده با کیفیت ترین اقلام در سراسر ایران در حوزه تاسیسات بوده و با اتخاذ تدابیر منحصر بفرد در انتخاب نمایندگان، محصولات خود را به شکل کاملا سیستماتیک و با ایجاد شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در سراسرایران عرضه می نماید. تاش رادیاتور در امر انتقال تکنولوژی و ارائه خدمات برتر پیشگام بوده ومحصولاتی با کیفیت اروپائی ارائه می دهد تاش سرویس بعنوان تنها مرکز مجاز سرویس و خدمات پس از فروش، محصولات گرمایشی و سرمایشی تاش و سانیکا را به صورت رایگان نصب و ضمانت می نماید. هم اینک نمایندگان مجاز این شرکت در اقصی نقاط کشور خدمات لازمه را به مشتریان محترم ارائه می نمایند. برندها: Sanica در سال 2003 سانیکا با بهره برداری از بزرگترین خط تولید تمام اتوماتیک رادیاتورهای پنلی در دنیا با ظرفیت تولید سالانه پنج میلیون متر در شهر اکیسار ترکیه، و به همراه ظرفیت های تولیدی بالا در دیگر صنایع خود: 5۰۰ هزار عدد وان حمام، 25۰ هزار عدد کابین دوش، 5۰۰ هزار عدد مخزن داخل دیوار سرویس بهداشتی، 25۰ هزار تن لوله های تاسیساتی در زمره برترین شرکت های تولیدی صنعتی دنیا قرار گرفت. صادرات به بیش از 7۰ کشور دنیا سانیکا را در صدر برندهای قدرتمند دنیا و در لیست 1۰۰۰ شرکت برتر صادر کننده و 5۰۰ شرکت بزرگ صنعتی ترکیه قرار داده است. از جولای سال 2۰15 صادرات رادیاتور های پنلی سانیکا به کشور کانادا آغاز شد که این موفقیت بزرگ تجاری سانیکا را جزو اولین برند های تولید کننده رادیاتور در اروپا قرار داد که محصولات خود را در آمریکای شمالی ارائه داده اند. از جمله دلایل موفقیت های روزافزون سانیکا در سطح جهانی می توان به ویژگی های متمایز آن در اهمیت دادن به کیفیت محصولات تولیدی، بکار بردن تکنولوژی روز، سرمایه گذاری در تحقق و توسعه محصولات و تلاش روز افزون در کسب و حفظ رضایت مشتریان اشاره کرد. باور داشتن سانیکا به اینکه تولید آسان ترین مرحله فرایند ارائه محصول، و فروش و جلب رضایت مشتری دشوارترین آن می باشند، منجر به تمرکز هرچه بیشتر، بر برآورده کردن خواسته ها و نیاز های مشتریان، بکار بردن تکنولوژی و دانش روز در طراحی محصولات، استفاده از ماشین آلات مدرن و مواد اولیه با کیفیت در تولید محصولات، توسعه محصولات در دست تولید و طراحی نوآورانه محصولات جدید شده است. کیفیت متمایز، سرمایگذاری در تحقیقات و تلاش مداوم در توسعه محصولات، همگی در تبدیل شدن سانیکا به یک برند بین المللی نقش اساسی ایفا کرده اند.