با بیشتر از 4۰ سال قدمت و خوش نامی، چینچین یکی از برندهای ماندگار در ذهن مصرف کنندگان ایرانی و مرجعی قابل اعتماد برای متخصصین صنایع غذایی است مجتمع کشت و صنعت چین چین در سال 1351 توسط علیرضا (بیژن) قدسطینت پایه گذاری شد. در آن زمان شرکت چینچین اولین کارخانهی تولید رب گوجهفرنگی در ایران بود و یکی از اولین تولیدکنندگان مرباجات و آبمیوه در ایران به شمار میرفت. همزمان با تأسیس کارخانه، دستگاههای تولید رب، آبمیوه و مرباجات از ایتالیا وارد و توسط متخصصان اروپایی نصب و راه اندازی شد. بعد از انقلاب اسلامی این مجتمع تحت نظارت دستگاههای دولتی اداره میشد تا اینکه در سال 1388 گروه تولیدی آریا ملل زرین مجتمع کشت و صنعت چین چین را خریداری کرد. پس از آن این گروه به عنوان یکی از بزرگترین سرمایهگذاران صنایع غذایی، بازسازی و تجهیز ماشینآلات چین چین را آغاز کرد. در سال 1389 کارخانهی چینچین بین الملل نیز در کنار این مجموعه قرار گرفت و وارد فرایند تولید رب گوجهفرنگی شد. در حال حاضر ظرفیت تولید رب گوجهفرنگی در مجموعهی کشت و صنعت چین چین و چین چین بین الملل روزانه بیش از 800 هزار قوطی است که این حجم تولید، چین چین را به یکی از بزرگترین مجتمع های تولید رب گوجه فرنگی تبدیل کرده است. وجود ماشین آلات مدرن، بهرهمندی از مجهزترین آزمایشگاه جهت بررسی کیفی محصولات و همچنین به کار گیری نیروی انسانی متخصص و پویا منجر به اخذ گواهینامههای ملی و بینالمللی شده است و به تبع آن، مجتمع کشت و صنعت چین چین مجددا به عنوان برندی پیشتاز در تولید رب گوجهفرنگی مطرح شده و سهم بزرگی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است. گروه تولیدی آریا ملل زرین با توجه به سیاست گسترش برند و بر اساس نتایج واحد تحقیق و توسعه و نیز تقاضای بازار، برنامه جامعی را برای افزایش سبد محصولات چین چین به 45 محصول طرحریزی کرده و با برنامهریزیهای صورت گرفته از سوی مجموعهی چین چین بینالملل، در آیندهی نزدیک شاهد صادرات تولیدات چین چین به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، حوزه خلیج فارس و کشورهای آسیای میانه خواهیم بود. چشم انداز کشت و صنعت چین چین به پشتوانه بیش از 4۰ سال فعالیت در صنعت مواد غذایی، اکنون آرمان خود را تبدیل شدن به یکی از 3 نام تجاری اول غذایی کشور قرار داده است. ما باور داریم که با توسعه فعالیت ها و تولید محصولات متمایز، گسترش بازارها و احترام گذاشتن به اعتماد و حقوق مصرف کنندگان از طریق ارائه محصولات با کیفیت و با ارزش غذایی بالا، و درنهایت، خلق ارزش برای مصرف کنندگان، سهامداران، کارکنان و سایر ذینفعان؛ تحقق این آرمان امکان پذیر است. ماموریت رسالت ما در کشت و صنعت چین چین تولید و عرضة محصولات غذایی با کیفیت، سالم و با ارزش غذایی بالا، جهت ارتقای سطح زندگی، سلامت و رفاه مصرف کنندگان می باشد. مشتریان ما تمامی اقشار جامعه بوده که در سراسر کشور از محصولات ما استفاده می کنند و ما به پاس اعتماد مصرف کنندگان، خود را در برابر فرد فرد آنها مسوول می دانیم. آنچه که ما را از سایرین متمایز می کند پایبندی به تولید غذای سالم و تعهد نسبت به سلامت مصرف کننده در کنار نام و نشانی معتبر و سابقه ای درخشان است. بی شک خلق یک تصویر خوب و ماندگار در اذهان مشتریان و مصرف کنندگان محصول عملکردی شایسته است و این همان چیزی است که ما بدان افتخار کرده و در عین حال، به مسوولیت سنگین خود جهت تداوم و حفظ این جایگاه نیز واقفیم. ما عمیقا به این جمله معتقدیم که: سرمایه اصلی و حیاتی سازمان های امروزی کارکنان شان می باشند. داشتن کارکنانی رشد یافته و رضایتمند همان سرمایة پایان ناپذیری ست که تداوم فعالیت های سازمان را موجب می شود. به همین جهت برآنیم تا در جهت ارج نهادن به تلاش کارکنان خود، فراهم کردن بسترهای لازم جهت رشد، ارتقا و توسعة توانایی های آنها، توجه به نیازها و خواسته های آنها ئ فراهم کردن امکانات و تسهیلات رفاهی برای آنها تا سر حد توان خویش بکوشیم. کشت و صنعت چین چین این مسوولیت را احساس میکند که از نظر مالی بازدهی مناسبی نصیب سهامداران نماید، رشد بلند مدت را تضمین کرده و نسبت به محیط و جامعه به تعهدات خود عمل نماید.